0

35% sleva na plakáty

Kromě Kolekce umělců, akce končí 23.10.

Doprava

Jaká je doba doručení?

Naše dodací lhůta do ČR je 3-5 pracovních dnů, počítáno ode dne následujícího po odeslání objednávky.

Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve slíbené dodací lhůtě, překontrolujte prosím, zda jste při objednávce zadali správné údaje. Kontaktujte náš zákaznický servis do 30 pracovních dnů od odeslání objednávky. Rádi vám pomůžeme.

Jakou možnost doručení nabízíte?

V závislosti na velikosti objednávky využíváme různé přepravní partnery. Jakmile přidáte zboží do košíku a přejdete k pokladně, uvidíte, jakou službou bude vaše objednávka odeslána.

Poštovné

U objednávek nad 999 Kč je doprava zdarma. U objednávek do 998 Kč účtujeme poplatek za poštovné ve výši 129 Kč.

Jak můžu sledovat svůj balík?

Sledovací odkaz dostanete v emailu, jakmile vaši objednávku odešleme ze skladu. Odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.

Jakmile balík dorazí do České republiky, sledujte zásilku přes tento odkaz https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers= . Odkaz na Českou poštu se vám také zobrazí červeně v odkaze DHL ve spodní části.

Nefunguje odkaz na sledování balíku. Proč?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mailu s potvrzením o odeslání vč. odkazu na sledování zásilky. Sledovací odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.

Co se stane, když si objednávku nevyzvednu?

Pokud se nám vaše objednávka vráti z důvodu nevyzvednutí, účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů spojených s vrácením balíku.

 

Reklamace

Jak mám postupovat, pokud je moje objednávka poškozená?

Pokud je zboží poškozené, kontaktujte nás co nejdříve přes kontaktní formulář. Pošlete nám také fotky poškozeného zboží, abychom mohli reklamaci vyřídit co nejdříve. Neposílejte prosím poškozené zboží zpět.

Dostal jsem jiné zboží, jak mám postupovat?

Nejprve si překontrolujte potvrzení objednávky a ujistěte se, co jste si objednali. Pokud jste nedostali kompletní objednávku, kontaktujte nás přes.

Akrylové sklo je neostré, zamlžené. Jak mám postupovat?

Akrylové sklo je na obou stranách chráněno fólií, která zajišťuje ochranu během uskladnění a přepravy. Nezapomeňte proto před použitím rámečku fólii odstranit.

Zboží bylo přidáno do vašeho nákupního košíku

K pokladně
Pokračovat v nákupu

Zde uvidíte vaše uložené zboží

Přidáno do nákupního košíku