Naše dodací lhůta do ČR je 3-5 pracovních dnů, počítáno ode dne následujícího po odeslání objednávky.
Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve slíbené dodací lhůtě, překontrolujte prosím, zda jste při objednávce zadali správné údaje. Kontaktujte náš zákaznický servis do 30 pracovních dnů od odeslání objednávky. Rádi vám pomůžeme.
V závislosti na velikosti objednávky využíváme různé přepravní partnery. Jakmile přidáte zboží do košíku a přejdete k pokladně, uvidíte, jakou službou bude vaše objednávka odeslána.
U objednávek nad 999 Kč je doprava zdarma. U objednávek do 999 Kč účtujeme poplatek za poštovné ve výši 129 Kč.
Sledovací odkaz dostanete v emailu, jakmile vaši objednávku odešleme ze skladu. Odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.
Jakmile balík dorazí do České republiky, sledujte zásilku přes tento odkaz PPL: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku a do pole vložte číslo vašeho balíku.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mailu s potvrzením o odeslání vč. odkazu na sledování zásilky. Sledovací odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.
Pokud se nám vaše objednávka vráti z důvodu nevyzvednutí, účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů spojených s vrácením balíku.
Pokud je zboží poškozené, kontaktujte nás co nejdříve přes kontaktní formulář. Pošlete nám také fotky poškozeného zboží, abychom mohli reklamaci vyřídit co nejdříve. Neposílejte prosím poškozené zboží zpět.
Nejprve si překontrolujte potvrzení objednávky a ujistěte se, co jste si objednali. Pokud jste nedostali kompletní objednávku, kontaktujte nás přes.
Akrylové sklo je na obou stranách chráněno fólií, která zajišťuje ochranu během uskladnění a přepravy. Nezapomeňte proto před použitím rámečku fólii odstranit.
Přidáno do nákupního košíku