0

Doprava

Poštovné

U objednávek nad 999 Kč je doprava zdarma. U objednávek do 998 Kč účtujeme poplatek za poštovné ve výši 139 Kč.

Doba dodání

Dodání vašeho balíčku obvykle proběhne během 3-5 pracovních dní.

Dodatečné informace o doručení: Vzhledem k vysokému objemu objednávek během akce Black Weekend a bezpečnostním opatřením COVID-19 se mohou běžné dodací lhůty u některých objednávek zpozdit až o 4 pracovní dny. Uděláme vše pro to, abychom vám balíček doručili co nejdříve a děkujeme za pochopení.

Sledování zásilky

Svou zásilku můžete sledovat od nás až k vám domů. Otevřete následující odkaz https://www.dhl.com/cz-cs/home/tracking.html a zadejte do pole své číslo balíku. 

Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte odkaz, s jehož pomocí lze sledovat balík. Sledovací odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání. Jakmile vaše objednávka dorazí do Německa, obdržíte také druhé oznámení o sledování balíku přímo od DHL. 

Poznámka: Pokud byla vaše objednávka rozdělena na více balíků, obdržíte od společnosti DHL více e-mailů. Od nás pouze jeden první sledovací odkaz. Děkujeme vám za trpělivost a těšíme se na doručení vašeho balíku!

Informace o dodání a sledování zásilky

Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, odkaz na sledování zásilky obdržíte v e-mailu o potvrzení přepravy. Sledovací odkaz nejprve zobrazí svůj aktivní stav až po prvním skenování, ke kterému dojde do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.

Plakáty 13x18 cm

Objednávky obsahující pouze plakáty o rozměrech 13x18 cm jsou zasílány místní poštovní službou a budou doručeny do vaší poštovní schránky.

Objednávky plakátů o rozměrech 21x30 cm až 70x100 cm a objednávky obsahující rámečky do velikosti 50x70 cm

Objednávky zahrnující pouze plakáty o rozměrech 21x30 cm (velikost A4) nebo více, stejně jako objednávky s rámečky do velikosti 50x70 cm jsou dodávány společností DHL. Můžete sledovat cestu vaší zásilky od nás až k vám domů. Klikněte sem a vyhledejte pomocí svého ID/čísla zásilky do pole "zadejte svá sledovací čísla".

1. Když vaše zásilka dosáhne svého prvního směnného místa, obdržíte e-mail od DHL s předpokládaným časovým rámcem dodání. Pokud bylo odesláno více zásilek připojených k větší objednávce, od společnosti DHL obdržíte více e-mailů. Ve stejném e-mailu obdržíte také alternativní řešení doručování.

2. Pokud byste nebyli doma během doručení, balíček bude doručen do blízké balíkové prodejny. O tom dostanete e-mailem oznámení.

Jeden nebo více rámečků o rozměrech 70x100 cm

Objednávky, které obsahují jeden nebo více rámečků o rozměru 70x100 cm, budou odeslány společností DB Schekner. Svou zásilku můžete sledovat od nás až k vám domů. Klikněte sem a vyhledejte své ID/číslo balíčku do pole "vložte tracking ID".

1. Balíček bude doručen k vašim dveřím. Je potřeba podepsat převzetí zásilky.

2. Pokud se pokus o doručení k vašim dveřím nezdaří, balíček bude doručen vašemu sousedovi, který jej může podepsat, a vy obdržíte štítek. Tento štítek se hodí do vaší poštovní schránky, abyste věděli, že váš balíček má váš soused.

3. Pokud selže i pokus o doručení vašemu sousedovi, balíček bude odevzdán na nejbližší poště. Do poštovní schránky dostanete lístek, který vás upozorní, kde balíček čeká na vyzvednutí.

4. Máte 14 dní na vyzvednutí balíčku, po uplynutí této doby bude balíček vrácen do Poster Store. Přečtěte si prosím informace o balíčcích v našich Obchodních podmínkách.

Poškozená zásilka

Pokud byl váš balíček a zboží poškozené při doručení, kontaktujte nás co nejdříve s obrázky (fotkami) poškozeného balíčku i poškozeného zboží. Můžete to provést prostřednictvím kontaktního formuláře nebo zasláním e-mailu na adresu info@posterstore.cz. Jakmile obdržíme fotografie poškozeného obalu a zboží, po přijetí závad vám zašleme nový balíček a zajistíme vrácení poškozeného zboží na naši adresu.

Snažíme se mít 100% spokojené zákazníky, a proto se vždy snažíme pomoct. Více informací najdete v FAQ

Nevyzvednutá zásilka

U zboží, které nám je vráceno, z důvodu jeho nevyzvednutí, si účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů za balení a nákladů za dopravu.

Zboží bylo přidáno do vašeho nákupního košíku

K pokladně
Pokračovat v nákupu

Zde uvidíte vaše uložené zboží

Přidáno do nákupního košíku