0

30% sleva na všechny plakáty

Kromě Kolekce umělců, akce končí 15.5.

Často kladené otázky

Nedostal jsem e-mail s potvrzením objednávky.

Pokud jste vytvořili objednávku v obchodě Poster Store, ale neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky, pravděpodobně jste napsali nesprávnou e-mailovou adresu. Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo nám pošlete e-mail na adresu info@posterstore.cz a my zaktualizujeme informace o vaší objednávce. 

Proč není můj sledovací odkaz aktivní?

Po odeslání objednávky z našeho skladu obdržíte odkaz na sledování zásilky v potvrzovacím e-mailu o objednávce. Sledovací odkaz nejprve zobrazí aktivní stav po svém prvním skenování, ke kterému dojde do 48 hodin. Děkujeme vám za trpělivost.

Je v ceně plakátu zahrnutý i rámeček?

Rám na plakát není zahrnut v ceně plakátu. Rám je potřeba koupit samostatně. V našem e-shopu si můžete vybrat několik druhů a velikostí rámů.

Co když jsem udělal unáhlenou nákup/objednávku?

Kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo pošlete e-mail na adresu info@posterstore.cz. Pokud jsme vaši objednávku ještě nezabalili, můžeme ji stornovat. Pokud již bylo zboží zabaleno a odesláno, budete jej muset nejprve převzít a poslat zpět. Viz info níže.

Jak mohu odeslat svoji objednávku zpět

Můžete vrátit své zakoupené zboží, musí však být v původním stavu. Aby byla reklamace schválena, vrácené zboží musí být v pořádku a nepoškozené. Rámečky musí být nerozbaleny a ponechány v ochranné fólii. Zašlete nám e-mail na info@posterstore.cz a dejte nám prosím vědět, jaké zboží chcete vrátit a z jakého důvodu - naše zákaznická podpora vám ráda pomůže.

Zákazník platí náklady za zpáteční dopravu ve výši 188 Kč za všechny plakáty a rámečky do velikosti 30x40 cm. U balíčků s rámečky a plakáty nad 30x40 cm je poplatek 243 Kč.

Proces vrácení může trvat až 14 dní od předání zásilky. Jakmile bude vaše vrácení zpracováno v našem skladu, zašleme vám e-mail s potvrzením vrácení a zahájíme vrácení peněz.

Akrylové sklo je rozmazané. Jak je to možné?

Akrylové sklo v našich rámech je z obou stran chráněno plastovou fólií. Nezapomeňte ji před použitím odstranit. Tuto fólii používáme k ochraně akrylového skla během skladování a přepravy.

Mohu vrátit vybalené rámy a požádat o vrácení peněz?

Ne, po vyjmutí z původního továrního obalu nelze zboží vrátit. Přijímáme pouze produkty v původním stavu. Pokud jsou rámečky stále v původním továrním balení a chcete je vrátit, přečtěte si informace níže v části “Jak mohu vrátit zboží?“ Jakmile obdržíme zboží, vrátíme vám peníze. V případě poškození z výroby, poškození při přepravě nebo jakékoliv jiné formy poškození nám zašlete reklamaci na adresu info@posterstore.cz. Jiná pravidla se vztahují na případ, že je poškození viditelné až po vybalení zboží.  Vyfoťte poškození a pošlete nám vše pohromadě ve svém reklamačním e-mailu. V případě poškození při přepravě prosím přiložte také fotky krabice/tuby, ve kterých bylo zboží.

Jak dlouho obvykle trvá, než dostanu zpět své peníze za vrácené zboží?

Obvykle to trvá 14 dní v závislosti na vaší bance.

Jak mohu sledovat svoji zásilku?

Svou zásilku můžete sledovat od nás až k vám domů. Otevřete následující odkaz https://www.dhl.com/cz-cs/home/tracking.html a zadejte do pole své číslo balíku. 

Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte odkaz, s jehož pomocí lze sledovat balík. Sledovací odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání. Jakmile vaše objednávka dorazí do Německa, obdržíte také druhé oznámení o sledování balíku přímo od DHL. 

Poznámka: Pokud byla vaše objednávka rozdělena na více balíků, obdržíte od společnosti DHL více e-mailů. Od nás pouze jeden první sledovací odkaz. Děkujeme vám za trpělivost a těšíme se na doručení vašeho balíku!

Ztratil jsem nebo vyhodil krabici/obal/balící papír, ve kterém mi zboží přišlo. Můžu přesto zboží vrátit?

Ne, nemůžete. Balíček musí být zabalen přesně stejným způsobem, jako když jste jej obdrželi od nás.

Co mám dělat, pokud byl balíček poškozen? Co mám dělat, pokud bylo zboží poškozeno?

Pokud byl váš balíček a zboží poškozené při doručení, kontaktujte nás co nejdříve s obrázky (fotkami) poškozeného balíčku i poškozeného zboží. Můžete to provést prostřednictvím kontaktního formuláře nebo zasláním e-mailu na adresu info@posterstore.cz. Jakmile obdržíme fotografie poškozeného obalu a zboží, po přijetí závad vám zašleme nový balíček a zajistíme vrácení poškozeného zboží na naši adresu.

Mohu zboží vyměnit?

Pokud chcete vyměnit obdržené zboží za něco jiného, ​​postup výměny je prováděn stejným způsobem jako kdybyste zboží vraceli. Zboží k výměně musí být v původním obalu a stavu. Jakmile obdržíme vrácené zboží, vrátíme vám okamžitě peníze. Za tuto částku si pak můžete na našem e-shopu zadat novou objednávku.

Co se stane, když si balíček nevyzvednu?

U zboží, které nám je vráceno z důvodu jeho nevyzvednutí, si účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů za balení a nákladů za dopravu.

Potřebujete rychlé dodání? Vyberte si DHL Express!

Potřebujete rychle dodat dárek? Nebo potřebujete co nejrychleji plakáty nebo rámečky ve svém interiéru? Nabízíme vám řešení expresního doručení prostřednictvím DHL!

Všechny objednávky zadané v pracovní den před 13.00 hod jsou odesílány ve stejný den a budou k vám doručeny následující pracovní den. Všechny objednávky zadané později než ve 13:00 hod budou zabaleny a vyzvednuty z našeho skladu následující pracovní den. Budou tak doručeny další pracovní den po tomto dnu.

Přečtěte si více o výhodách On Demand Delivery zde při výběru DHL Express jako doručovacího řešení.

Zboží bylo přidáno do vašeho nákupního košíku

K pokladně
Pokračovat v nákupu

Zde uvidíte vaše uložené zboží

Přidáno do nákupního košíku