0

35% sleva na plakáty

Kromě Kolekce umělců, akce končí 23.10.

Často kladené otázky

Objednávka

Nedostal jsem e-mail s potvrzením objednávky.

Pokud jste potvrdili objednávku, ale neobdrželi jste e-mail s potvrzením o objednávce, pravděpodobně jste napsali nesprávnou e-mailovou adresu. Kontaktujte nás přes kontaktní formulář. Zaktualizujeme informace o vaší objednávce.

Jak poznám, že je moje objednávka platná a prošla systémem?

Na vaši e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s potvrzením objednávky. Pokud jste potvrzení objednávky neobdrželi, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty. Upozorňujeme, že email s potvrzením o objednávce můžete dostat během 24 hodin.

Pokud jste zkontrolovali nevyžádanou poštu a čekali 24 hodin, a přesto jste potvrzovací e-mail neobdrželi, kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Rádi vám pomůžeme.

Napsal jsem nesprávnou adresu. Jak postupovat?

Pokud jste uvedli nesprávné údaje (např. doručovací adresa, e-mail nebo telefonní číslo), kontaktujte prosím co nejdříve náš zákaznický servis. Pokud nesprávné údaje ovlivní doručení zásilky a vaše objednávka je odeslána předtím, než kontaktujete náš zákaznický servis, jste jako zákazník zodpovědný za případné dodatečné náklady.

Mohu provést změny v objednávce po jejím odeslání?

Víme, že chcete mít svoji objednávku doručenou rychle. Jakmile objednávku dokončíte, začínáme na ní pracovat během velmi krátké chvíle. Bohužel to znamená, že nemůžeme provádět žádné dodatečné změny.

Jak mohu stornovat svoji objednávku?

Kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Pokud jsme vaši objednávku ještě nezabalili, můžeme ji stornovat. Nemůžeme proto garantovat, že stihneme vaši objednávku zrušit včas. Zakládáme si na rychlém doručení.

 

Reklamace

Jak mám postupovat, pokud je moje objednávka poškozená?

Pokud je zboží poškozené, kontaktujte nás co nejdříve přes kontaktní formulář. Pošlete nám také fotky poškozeného zboží, abychom mohli reklamaci vyřídit co nejdříve. Neposílejte prosím poškozené zboží zpět.

Dostal jsem jiné zboží, jak mám postupovat?

Nejprve si překontrolujte potvrzení objednávky a ujistěte se, co jste si objednali. Pokud jste nedostali kompletní objednávku, kontaktujte nás přes.

Akrylové sklo je neostré, zamlžené. Jak mám postupovat?

Akrylové sklo je na obou stranách chráněno fólií, která zajišťuje ochranu během uskladnění a přepravy. Nezapomeňte proto před použitím rámečku fólii odstranit.

 

Doprava

Jaká je doba doručení?

Naše dodací lhůta do ČR je 3-5 pracovních dnů, počítáno ode dne následujícího po odeslání objednávky.

Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve slíbené dodací lhůtě, překontrolujte prosím, zda jste při objednávce zadali správné údaje. Kontaktujte náš zákaznický servis do 30 pracovních dnů od odeslání objednávky. Rádi vám pomůžeme.

Jakou možnost doručení nabízíte?

V závislosti na velikosti objednávky využíváme různé přepravní partnery. Jakmile přidáte zboží do košíku a přejdete k pokladně, uvidíte, jakou službou bude vaše objednávka odeslána.

Poštovné

U objednávek nad 999 Kč je doprava zdarma. U objednávek do 998 Kč účtujeme poplatek za poštovné ve výši 129 Kč.

Jak můžu sledovat svůj balík?

Sledovací odkaz dostanete v emailu, jakmile vaši objednávku odešleme ze skladu. Odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.

Jakmile balík dorazí do České republiky, sledujte zásilku přes tento odkaz https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers= . Odkaz na Českou poštu se vám také zobrazí červeně v odkaze DHL ve spodní části.

Nefunguje odkaz na sledování balíku. Proč?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána z našeho skladu, obdržíte e-mailu s potvrzením o odeslání vč. odkazu na sledování zásilky. Sledovací odkaz je aktivní v okamžiku, až dopravce balík naskenuje v Německu. Zpravidla k tomu dochází do 48 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o odeslání.

Co se stane, když si objednávku nevyzvednu?

Pokud se nám vaše objednávka vráti z důvodu nevyzvednutí, účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů spojených s vrácením balíku.

 

Vrácení zboží

Mohu vrátit objednávku?

Ano, na zboží zakoupené na posterstore.cz se vztahuje 14denní lhůta pro vrácení zboží. Kontaktujete Poster Store do 14 dnů ode dne, kdy jste převzali objednavku. Rádi vám poradíme, jak postupovat.

Mohu vrátit rámečky, pokud jsou v původním obalu?

Přijímáme pouze rámečky s ochrannou folií v původním obalu.

Pokud jsou rámečky stále v původním obalu a chcete je vrátit, přečtěte si prosím níže uvedené informace v části "Jak vrátit zboží".

V případě výrobní vady, poškození během dopravy nebo jiného typu poškození nám prosím zašlete reklamaci prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Jak vrátit objednané zboží?

Upozorňujeme, že vrácené zboží musí být zasláno zpět do Švédska.

Zásilka musí být zabalena přesně tak, jak jste ji od nás obdrželi. Je důležité plakáty znovu zabalit do ochranného papíru. Plakáty se tak v tubě neposunou a nezničí.

Prostřednictvím kontaktního formuláře nám napište následující informace:

- Číslo objednávky

- Jméno zákazníka

- E-mail

- Důvod vrácení zboží

- Název zboží, které chcete vrátit

Náklady na vrácení zboží činí 215 Kč. Částka 215 Kč vám bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží. Na České poště neplatíte nic.

Proces vrácení může trvat až 14 dní od předání zásilky přepravní společnosti. Uschovejte si doklad jako potvrzení, že jste zboží vraceli. Jakmile sklad zaregistruje vaši objednávku, kontaktujeme vás a vrátíme vám peníze.

Mohu zboží vyměnit?

Pokud chcete vyměnit obdržené zboží za něco jiného, ​​postup výměny je prováděn stejným způsobem jako kdybyste zboží vraceli. Zboží k výměně musí být v původním obalu a stavu. Jakmile obdržíme vrácené zboží, vrátíme vám okamžitě peníze. Za tuto částku si pak můžete na našem e-shopu zadat novou objednávku.

Je vrácení zboží zpoplatněno?

Náklady na vrácení zboží činí 215 Kč. Částka 215 Kč vám bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží. Na České poště neplatíte nic.

Proces vrácení může trvat až 14 dní od předání zásilky přepravní společnosti. Uschovejte si doklad jako potvrzení, že jste zboží vraceli. Jakmile sklad zaregistruje vaši objednávku, kontaktujeme vás a vrátíme vám peníze.

Co se stane, když si objednávku nevyzvednu?

Pokud se nám vaše objednávka vráti z důvodu nevyzvednutí, účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů spojených s vrácením balíku.

 

Platba

Mohu zaplatit kartou?

Ano, můžete zaplatit kartou Visa, Mastercard, Maestro nebo American Express.

Jak postupovat, když chci udělat objednávku na firmu?

V současné době nenabízíme objednávky na firmu (B2B). Přesto věříme, že tato možnost bude brzy dostupná.

 

Products

Rámečky

Obecné vlastnosti

Rámečky se snadno otevírají na zadní straně. Díky pružným kovovým sponám, pevným kovovým poutkům a minimální hmotnosti rámu zavěsíte obrázek na zeď velmi snadno. Zlaté rámy mají lesklý povrch, zatímco dřevěné rámečky působí autenticky. Všechny rámy mají akrylové sklo které je lehké, nerozbitné a křišťálově čisté. Pokud rám spadne na podlahu, nerozbije se. Sklo je z obou stran chráněno fólií, která rám chrání během přepravy. Folie je podobná té, kterou máte na telefonu. Akrylové sklo má stejné reflexní vlastnosti jako sklo.

Jaké velikosti rámečků nabízíte?

Můžete si vybrat z velikostí 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm nebo 70x100 cm.

Plakát

Jaký druh papíru používáte?

Plakáty tiskneme v nejrenomovanější švédské tiskárně, která získala ekologickou značku Nordic Swan. Je to švédský symbol ekologicky šetrné a udržitelné výroby. Značka je certifikována podle FSC a PEFC. Používáme Munken Kristall, designový matný papír prémiové kvality s gramáží 200 g/m2. Tento papír je certifikován podle ekologických standardů FSC a PEFC. Papír má proto exkluzivní design a perfektně zachytí všechny barvy. Certifikace zajišťují, že dřevo použité na výrobu našich plakátů pochází z odpovědně obhospodařovaných lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy.

Je rámeček zahrnutý v ceně objednávky?

Rámeček není zahrnut v ceně objednávky. Rám je potřeba koupit samostatně. Na našem e-shopu si vyberete z několika různých druhů a velikostí rámečků.

 

Spolupráce/Média

Spolupráce

Pošlete nám prosím e-mail na adresu info@posterstore.cz a my vaši zprávu rádi předáme marketingovému oddělení.

Fotograf/umělec

Pošlete nám prosím e-mail na adresu info@posterstore.cz a my vaši zprávu rádi předáme relevantnímu oddělení.

Press/média

Pošlete nám prosím e-mail na adresu info@posterstore.cz a my vaši zprávu rádi předáme relevantnímu oddělení.

Maloobchod/Velkoobchod

Rozhodli jsme se, že v tuto chvíli nebudeme spolupracovat s prodejci. Tuto možnost ale nabídneme v budoucnu.

Zboží bylo přidáno do vašeho nákupního košíku

K pokladně
Pokračovat v nákupu

Zde uvidíte vaše uložené zboží

Přidáno do nákupního košíku