Skip to main content.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Objednávka

 

Jak zjistím, zda byla moje objednávka přijata?

Na e-mailovou adresu uvedenou při dokončování objednávky bude zaslán e-mail s potvrzením, že objednávka byla přijata. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, zkontrolujte prosím složku spamu. Upozorňujeme, že potvrzení objednávky může trvat až 24 hodin.

Pokud jste zkontrolovali složku spam, počkali jste 24 hodin a stále jste neobdrželi potvrzovací e-mail, doporučujeme vám, abyste nás kontaktovali prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, abychom to mohli prošetřit.

Proč mi nepřišlo potvrzení objednávky e-mailem?

Pokud jste v obchodě Poster Store zadali objednávku, ale neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře a my provedeme aktualizaci údajů o vaší objednávce, aby vám mohlo být potvrzení objednávky řádně zasláno.

Mohu po odeslání objednávky v ní provést změny?

Víme, že objednané zboží potřebujete rychle. Začínáme na objednávce pracovat hned, jakmile ji zadáte! To však bohužel znamená, že nemůžeme provádět žádné změny, protože se už (obvykle během několika sekund) objednávka zpracovává ve skladu.

Co když je některá položka v mé objednávce vyprodaná?

V takovém případě vás budeme kontaktovat, abychom vás informovali o tom, že položka není skladem. Pokud jste o tom nebyli informováni, obraťte se na náš zákaznický servis, abychom vám mohli poskytnout další pomoc.

Co se stane, když zadám špatnou adresu?

Pokud uvedete nesprávné údaje, jako je doručovací adresa, e-mailová adresa nebo telefonní číslo atd. Co nejdříve se obraťte na náš zákaznický servis, abyste stihli změnit své údaje ještě před odesláním objednávky. Pokud chybné údaje mají vliv na doručení zásilky a vaše objednávka byla odeslána ještě předtím, než jste kontaktovali náš zákaznický servis, nesete bohužel jako zákazník odpovědnost za případné dodatečné náklady.

Jak mohu svou objednávku zrušit?

Co nejdříve nás kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Nemůžeme však zaručit, že stihneme vaši objednávku zrušit, protože naše balicí/expediční oddělení si zakládá na tom, aby zboží putovalo k našim zákazníkům rychle.

Jak mohu zadat firemní objednávku?

V současné době firemní (B2B) objednávky neprovádíme, ale doufáme, že to v budoucnu zavedeme.

 

Platba

Jaké možnosti platby nabízíte?

Můžete platit prostřednictvím, Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Paypal, Apple pay, Google Pay

Mohu platit na fakturu?

Ne, bohužel nemůžeme nabídnout způsob platby fakturou.

Mohu platit poukázkou nebo dárkovou kartou?

Ano, můžete platit poukázkou nebo dárkovou kartou Poster Store.

Co mám dělat, když moje poukázka nefunguje?

Zkontrolujte, zda jste zadali správný kód poukázky a zda nejsou před ním nebo za ním mezery. Zkontrolujte také, zda vám nevypršela platnost kódu. Pokud ne, obraťte se na náš zákaznický servis.

Proč byla moje platba zamítnuta?

Zkontrolujte si prosím možnosti platby, které nabízíme, protože to může být důvodem zamítnutí platby, popřípadě se můžete obrátit na náš zákaznický servis.

Proč se sleva nevztahuje na všechny položky v mé objednávce?

Ne u každého našeho zboží je možné uplatnit slevu. Příkladem zboží, na které se sleva nevztahuje, jsou mimo jiné tyto položky:

sady plakátů

outletové zboží

nebo rámy

Upozorňujeme také, že probíhající kampaně a slevové kódy často nelze kombinovat. Pokud máte nějaké pochybnosti, obraťte se na náš zákaznický servis a my vám pomůžeme problém vyřešit.

 

Akce / slevy

 

Proč můj slevový kód nefunguje?

Zkontrolujte, zda jste kód zadali správně a zda před ním nebo za ním nejsou mezery. Zkontrolujte také, zda vám nevypršela platnost kódu. Pokud ne, obraťte se na náš zákaznický servis.

Co když zapomenu slevový kód zadat?

Obraťte se na náš zákaznický servis, kde vám pomohou.

 

Doprava / doručení

 

Jak dlouho trvá, než bude zboží doručeno?

Naše dodací lhůta je 1-3 pracovních dnů, počítáno ode dne následujícího po odeslání objednávky.

DŮLEŽITÉ : Vzhledem k velkému objemu zásilek, které v současné době zpracovávají naši přepravní partneři, bude v případě, že zásilka nemůže být doručena na vaši domácí adresu, přesměrována na nejbližší místo vyzvednutí.

Jakou možnost doručení nabízíte? 

V závislosti na velikosti objednávky využíváme různé přepravní partnery. Jakmile vložíte zboží do košíku a přejdete k pokladně, uvidíte, která společnost bude vaši objednávku přepravovat.

Kolik stojí doručení? 

Při objednávce nad  1299 CZK je doprava zdarma. U objednávek pod  1299 CZK bude účtován poplatek ve výši 129 CZK

Nabízíte expresní dopravu?

Potřebujete na poslední chvíli (naprosto úžasný) dárek? Nebo si chcete plakáty pověsit na zeď co nejdříve?

Pokud je vaše objednávka způsobilá pro expresní přepravu, alternativa přepravy se zobrazí v procesu objednávky. Nabízíme expresní doručení prostřednictvím společnosti DHL!

Objednávky zadané v pracovní den do 11 hodin dopoledne (časové pásmo) budou odeslány tentýž den a všechny objednávky zadané po 11 hodině dopoledne (časové pásmo) budou odeslány následující pracovní den. Ode dne odeslání objednávky bude objednávka doručena do 1–2 pracovních dnů.

Jak mohu zásilku sledovat? 

Vaše objednávka bude zabalena a odeslána co nejdříve. Jakmile zásilku převezme přepravní společnost, aktivujeme číslo zásilky a poté obdržíte další e-mail, který bude obsahovat odkaz pro sledování zásilky. Aktivace odkazu pro sledování zásilky může trvat až 48 hodin. Pokud neobdržíte odkaz pro sledování zásilky, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře.

Proč se mi v odkazu pro sledování zásilky neukazuje žádná aktualizace? 

Jakmile bude vaše objednávka vyexpedována z našeho skladu, obdržíte v e-mailu s potvrzením o odeslání odkaz na sledování zásilky. Upozorňujeme, že než se aktivuje odkaz pro sledování zásilky, může uplynout 48 hodin od okamžiku, kdy obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání.

Co se stane, když si zásilku nevyzvednu? 

Za zboží, které se nám vrátí, protože si je zákazník nevyzvedl, účtujeme poplatek ve výši 400 CZK na pokrytí balného a nákladů na zpětné zaslání.

Mohu po odeslání zásilky změnit doručovací adresu?

Bohužel, po vyexpedování zásilky z našeho skladu již nelze adresu změnit. Vždy se můžete obrátit na náš zákaznický servis a my se pokusíme zprávu předat dopravci, ale nemůžeme slíbit, že reklamaci vyřídí ještě před doručením, a proto doporučujeme, abyste dopravce kontaktovali sami.

 

Vrácení / reklamace

 

Mohu objednané zboží vrátit? 

Ano, na výrobky zakoupené v obchodě Poster Store se vztahuje 90denní lhůta pro vrácení.

Je vrácení zboží zpoplatněno? 

Cena poštovného při vrácení zboží je 215 CZK. Tyto náklady se neúčtují na místě vrácení zboží u společnosti DHL, ale odečtou se z vašeho kreditu.

Celý proces vrácení zboží může trvat až 14 dní od předání zásilky v místě vrácení zboží u společnosti DHL. Po přijetí a zpracování vráceného zboží kredit zaevidujeme a zašleme vám potvrzení e-mailem. Dokud vám nepřijde e-mail s potvrzením o vrácení zboží, uschovejte si účtenku jako důkaz o tom, že jste zboží vrátili.

Mohu plátno vrátit?

Ano, upozorňujeme, že poplatek za vrácení plátna je vyšší než náš běžný poplatek za vrácení zboží, protože plátna se vyrábějí na zakázku. Poplatek za vrácení plátna je 400 CZK. Plátno můžete také vrátit na vlastní náklady. Upozorňujeme, že zásilka musí být vrácena ve sledovatelném obalu a ve stejné krabici, v jaké jste zboží obdrželi, včetně ochranného materiálu. Uschovejte si prosím účtenku a sledovací údaje, dokud neobdržíte potvrzení, že jsme vaše vrácené zboží obdrželi.

Pro další instrukce k vrácení zboží se obraťte na náš zákaznický servis

Mohu vrátit rámy po rozbalení? 

Rámy nelze vrátit, pokud z nich byla odstraněna samolepicí plastová fólie, která slouží jako ochranná vrstva chránící sklo před poškrábáním. Rámy však můžete vrátit, pokud jste odstranili pouze vnější nelepicí plastovou vrstvu.

Jak mohu objednané zboží vrátit? 

Balíček musíte zabalit přesně tak, jak jste ho od nás obdrželi. Je důležité plakáty znovu zabalit do ochranného papíru, aby se během přepravy neposouvaly. Po opětovném srolování plakátů do papíru použijte lepicí pásku, abychom je po vrácení mohli snadno vyjmout z tubusu.

Zaregistrujte vrácení zboží prostřednictvím níže uvedeného odkazu. Jakmile bude vrácení zboží zaregistrováno, obdržíte e-mail s pokyny a adresou.

 

VYTVOŘIT NÁVRATKU

 

Cena za zpětné zaslání je 215 CZK. Tyto náklady se neúčtují na místě vrácení zboží DHL, ale odečtou se z vašeho kreditu. Pokud objednávka přestane splňovat podmínky propagačních/slevových kódů, může být cena odpovídajícím způsobem upravena a případný rozdíl odečten od vrácené částky.

Proces vrácení zboží může trvat až 14 dní od okamžiku předání zásilky na místě vrácení DHL. Po přijetí a zpracování vráceného zboží kredit zaevidujeme a zašleme vám potvrzení e-mailem. Proces vrácení zboží může trvat až 14 dní od přijetí vráceného zboží zpět do skladu. Uschovejte si účtenku od doby, kdy vám dorazil e-mail s potvrzením o vrácení zboží, jako důkaz o tom, že jste zboží vrátili.

Mohu zboží vyměnit? 

Pokud chcete obdržené zboží vyměnit za jiné, je postup stejný jako při běžném vrácení zboží. Vracené zboží musí být v původním obalu a stavu. Peníze vám vrátíme, jakmile zboží obdržíme nazpět. Poté můžete v našem internetovém obchodě uskutečnit nový nákup.

Co se stane, když si zásilku nevyzvednu? 

Za zboží, které se nám vrátí, protože si je zákazník nevyzvedl, účtujeme poplatek ve výši 400 CZK na pokrytí balného a nákladů na zpětné zaslání.

Moje objednávka dorazila poškozená, co mám dělat?

Pokud jsou balík a zboží poškozené, co nejdříve nás kontaktujte a zašlete nám fotografie balíku i poškozeného zboží. Můžete tak udělat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Vaši žádost vyřídíme, jakmile obdržíme fotografie poškozeného balíku a zboží. Žádné vadné zboží nám prosím nevracejte.

Co když mi přijde nesprávné zboží?

Nejprve si prosím zkontrolujte potvrzení objednávky, abyste zjistili, co jste si vlastně objednali. Pokud jste neobdrželi zboží, které jste si objednali, kontaktujte nás prosím a zašlete nám fotografie obdrženého zboží.

 

Informace o výrobcích

 

Jakou velikost plakátů nabízíte?

Plakáty nabízíme ve velikostech: 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm en 70x100 cm.

Jsou plakáty dodávány s rámem?

Ne, plakáty a rámy prodáváme samostatně.

Mají všechny plakáty bílý okraj?

Ne, všechny plakáty nemají bílý okraj. V případě pochybností se prosím podívejte do popisu výrobku, kde uvádíme, zda plákát má nebo nemá bílý okraj.

Proč je obrázek na mém plakátu oříznutý?

Zkontrolujte prosím popis výrobku, protože plakát může mít bílý okraj, a pokud tomu tak je, bude to uvedeno v popisu. Pokud plakát nevypadá tak, jak je zobrazen na našich webových stránkách, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom vám mohli pomoci.

Z jak kvalitního papíru jsou vyrobeny vaše plakáty?

Plakáty tiskne nejrenomovanější švédská tiskárna, která získala ekoznačku Nordic Swan, švédský symbol ekologicky šetrné a udržitelné výroby, a je certifikována podle standardů organizací FSC a PEFC. Dlouho jsme hledali ten nejlepší papír a nakonec jsme si zamilovali papír Munken Kristall, designový papír prémiové kvality, který nám zaručuje, že plakáty budou mít vždy dokonalou kvalitu. Papír má ekologické certifikáty organizací FSC a PEFC. Jedná se o nepovrstvený matný papír bez odlesků o celkové hmotnosti 200 g/m2, který působí výrazně exkluzivním dojmem. Kromě toho zaručuje vynikající reprodukci barev a obrazu. Certifikace jsou zárukou, že dřevo použité na výrobu našich plakátů pochází z odpovědně obhospodařovaných lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy.

Jaké velikosti rámů nabízíte? Rámy (obecný sortiment a velikosti)

Nabízíme stylové prémiové rámy na obrazy ve velikostech 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm a 70x100 cm.

Odkud pocházejí vaše dřevěné rámy?

Naše rámy vyrábějí zruční řemeslníci s dlouholetými zkušenostmi s ruční výrobou rámů v Evropě a Asii. Naši dodavatelé rámů byli pečlivě vybráni tak, aby splňovali naše sociální a environmentální kritéria zodpovědnosti.

Proč se odstín barvy rámu liší od předchozí objednávky?

Pokud porovnáváte rámy z objednávek, které byly zadány v různých dobách, může to být způsobeno prostředím a povětrnostními podmínkami, kterým byl původní rám vystaven. Pokud tomu tak není, můžete se obrátit na zákaznický servis.

 

Personalizované zboží

 

Mohu požadovat přizpůsobení velikosti plakátu nebo rámu mým osobním potřebám?

Ne, bohužel tuto možnost v současné době nenabízíme. Všechny naše plakáty a rámy jsou dostupné pouze ve velikostech, které nabízíme na našich webových stránkách.

Mohu si objednat plakát, který není v mé zemi dostupný pro doručení, když jsem viděl, že je dostupný pro jinou zemi?

Náš sortiment plakátů se v jednotlivých zemích liší kvůli různým skladovacím prostorům, pokud se tisk nezobrazuje při vyhledávání na doméně našich webových stránek pro vaši zemi, pak není k dispozici, v opačném případě, pokud je k dispozici, ale není skladem, pak se obrázek stále zobrazuje, ale je označen jako nedostupný.

Mohu si objednat plakát v jiné velikosti, než je jak je uvedeno na webových stránkách?

Náš sortiment velikostí se liší podle jednotlivých plakátů, pokud není velikost dostupná, plakát v dané velikosti nevyrábíme.

Mohu si u plakátu objednat jinou velikost bílého okraje?

Bílé okraje jsou součástí některých našich plakátů, aby vynikl obraz na konkrétním plakátu, nejsou však na všech plakátech a nelze je k plakátům přidat ani z nich odstranit, a nelze ani upravovat jejich velikost. Pokud si nejste jisti, zda určitý plakát má či nemá bílý okraj, přečtěte si prosím specifikaci produktu uvedenou napravo od obrázku.

 

Spolupráce / média

 

Spolupráce (influencer)

Pošlete prosím e-mail na adresu internationalmarketing@posterstore.com

Jak funguje spolupráce prostřednictvím platformy Brandbassador? 

Brandbassador je platforma pro budování značky, prostřednictvím které se můžete stát ambasadorem značky Poster Store a získávat odměny za obsah, který se rozhodnete sdílet se svými followery. Chcete-li se stát Brandbassadorem obchodu Poster Store, musíte si zde vytvořit účet Brandbassadora. Pokud jste schváleni jako jeden z našich Brandbassadorů, můžete začít plnit mise pro Poster Store. Na této platformě najdete různé typy dostupných misí, o které se můžete ucházet. Mise většinou spočívá v tom, že sdílíte svůj obsah a na oplátku dostáváte odměnu.

Kdy vám oznámíme, že byla žádost posouzena? 

Na všechny žádosti se snažíme reagovat do 3 pracovních dnů a jakmile bude vaše žádost posouzena, vyrozumíme vás o tom.

Máte nějaké dotazy týkající se aplikace Brandbassador? 

Pokud máte s aplikací problémy nebo se chcete na něco ohledně platformy Brandbassador zeptat, odpovědi vždy najdete přímo v aplikaci Brandbassador. Více informací o platformě Brandbassador si můžete přečíst také v sekci FAQ. Pokud máte ještě další otázky týkající se spolupráce, obraťte se na nás prostřednictvím message centra Brandbassador.

Umělec / fotograf 

Pošlete prosím e-mail na adresu artist@posterstore.com

PR a média 

Pošlete prosím e-mail na adresu pr@posterstore.com

Maloobchodní prodejce 

Rozhodli jsme se, že prozatím nebudeme spolupracovat s maloobchodními prodejci, ale v budoucnu tuto možnost nabídneme.