0

Často kladené otázky

Nedostal jsem e-mail s potvrzením objednávky.

Pokud jste vytvořili objednávku v obchodě Poster Store, ale neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky, pravděpodobně jste napsali nesprávnou e-mailovou adresu. Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo nám pošlete e-mail na adresu info@posterstore.cz a my zaktualizujeme informace o vaší objednávce. 

Proč není můj sledovací odkaz aktivní?

Po odeslání objednávky z našeho skladu obdržíte odkaz na sledování zásilky v potvrzovacím e-mailu o objednávce. Sledovací odkaz nejprve zobrazí aktivní stav po svém prvním skenování, ke kterému dojde do 48 hodin. Děkujeme vám za trpělivost.

Je v ceně plakátu zahrnutý i rámeček?

Rám na plakát není zahrnut v ceně plakátu. Rám je potřeba koupit samostatně. V našem e-shopu si můžete vybrat několik druhů a velikostí rámů.

Co když jsem udělal unáhlenou nákup/objednávku?

Kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo pošlete e-mail na adresu info@posterstore.cz. Pokud jsme vaši objednávku ještě nezabalili, můžeme ji stornovat. Pokud již bylo zboží zabaleno a odesláno, budete jej muset nejprve převzít a poslat zpět. Viz info níže.

Akrylové sklo je rozmazané. Jak je to možné?

Akrylové sklo v našich rámech je z obou stran chráněno plastovou fólií. Nezapomeňte ji před použitím odstranit. Tuto fólii používáme k ochraně akrylového skla během skladování a přepravy.

Mohu vrátit vybalené rámy a požádat o vrácení peněz?

Ne, po vyjmutí z původního továrního obalu nelze zboží vrátit. Přijímáme pouze produkty v původním stavu. Pokud jsou rámečky stále v původním továrním balení a chcete je vrátit, přečtěte si informace níže v části “Jak mohu vrátit zboží?“ Jakmile obdržíme zboží, vrátíme vám peníze. V případě poškození z výroby, poškození při přepravě nebo jakékoliv jiné formy poškození nám zašlete reklamaci na adresu info@posterstore.cz. Jiná pravidla se vztahují na případ, že je poškození viditelné až po vybalení zboží.  Vyfoťte poškození a pošlete nám vše pohromadě ve svém reklamačním e-mailu. V případě poškození při přepravě prosím přiložte také fotky krabice/tuby, ve kterých bylo zboží.

Jak dlouho obvykle trvá, než dostanu zpět své peníze za vrácené zboží?

Obvykle to trvá 14 dní v závislosti na vaší bance.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Můžete vrátit své zakoupené zboží, musí však být v původním stavu. Aby byla reklamace schválena, vrácené zboží musí být v pořádku a nepoškozené. Rámečky musí být nerozbaleny a ponechány v ochranné fólii. Zašlete nám e-mail na info@posterstore.cz a dejte nám prosím vědět, jaké zboží chcete vrátit a z jakého důvodu - naše zákaznická podpora vám ráda pomůže.

Zákazník platí náklady za zpáteční dopravu ve výši 188 Kč za všechny plakáty a rámečky do velikosti 30x40 cm. U balíčků s rámečky a plakáty nad 30x40 cm je poplatek 243 Kč.

Proces vrácení může trvat až 14 dní od předání zásilky. Jakmile bude vaše vrácení zpracováno v našem skladu, zašleme vám e-mail s potvrzením vrácení a zahájíme vrácení peněz.

Ztratil jsem nebo vyhodil krabici/obal/balící papír, ve kterém mi zboží přišlo. Můžu přesto zboží vrátit?

Ne, nemůžete. Balíček musí být zabalen přesně stejným způsobem, jako když jste jej obdrželi od nás.

Co mám dělat, pokud byl balíček poškozen? Co mám dělat, pokud bylo zboží poškozeno?

Pokud byl váš balíček a zboží poškozené při doručení, kontaktujte nás co nejdříve s obrázky (fotkami) poškozeného balíčku i poškozeného zboží. Můžete to provést prostřednictvím kontaktního formuláře nebo zasláním e-mailu na adresu info@posterstore.cz. Jakmile obdržíme fotografie poškozeného obalu a zboží, po přijetí závad vám zašleme nový balíček a zajistíme vrácení poškozeného zboží na naši adresu.

Mohu zboží vyměnit?

Výměny jsou zpracovány stejně jako vrácení zboží. Musíte zadat novou objednávku a poté vrátit zboží, které chcete vyměnit. Prostřednictvím nové faktury můžete zaplatit za nové zboží. Jakmile obdržíme vrácené zboží, vrátíme vám okamžitě peníze.

Co se stane, když si balíček nevyzvednu?

U zboží, které nám je vráceno z důvodu jeho nevyzvednutí, si účtujeme poplatek ve výši 400 Kč na pokrytí nákladů za balení a nákladů za dopravu.

Zboží bylo přidáno do vašeho nákupního košíku

K pokladně
Pokračovat v nákupu

Zde uvidíte vaše uložené zboží