FAQ
OBJEDNÁVKY
JAK POZNÁM, ŽE MOJE OBJEDNÁVKA BYLA ÚSPĚŠNĚ ZADÁNA?
Obdržíte potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Pokud jej neobdržíte krátce po vytvoření objednávky, mohlo dojít k problému s transakcí. Kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme!
NEOBDRŽEL(A) JSEM POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY.
Pokud jste u nás zadali objednávku, ale neobdrželi potvrzení objednávky, je možné, že Vaše e-mailová adresa byla zadána nesprávně. Nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem, protože e-maily mohou občas skončit tam. Kontaktujte nás kliknutím ZDE, abyste zjistili, zda jsme obdrželi objednávku na Vaše jméno. Rádi opravíme e-mailovou adresu v našem systému a pošleme Vám potvrzení objednávky. V jiných případech možná objednávka neproběhla správně, takže nás před zadáním nové objednávky kontaktujte, abyste se vyhnuli duplicitní objednávce.
CO SE STANE, KDYŽ ZADÁM NESPRÁVNÉ INFORMACE?
Pokud jste zadali nesprávné informace, například adresu, e-mail nebo telefonní číslo, kontaktujte naši zákaznickou podporu co nejdříve. Uděláme vše pro to, abychom údaje opravili ještě před zpracováním objednávky. Pokud však nesprávné informace ovlivní doručení a objednávka již byla zpracována, veškeré dodatečné náklady ponese zákazník.
MOHU ZRUŠIT SVŮJ NÁKUP?
Pokud potřebujete zrušit objednávku před jejím zpracováním, zašlete nám prosím neprodleně e-mail. Uděláme vše pro to, abychom Vám pomohli, ale protože náš tým pracuje rychle, nemůžeme vždy zaručit, že zrušení bude možné. Pokud byla objednávka zadána o víkendu nebo mimo pracovní dobu, můžete nás kontaktovat e-mailem.
MOHU ZMĚNIT SVOU OBJEDNÁVKU PO ODESLÁNÍ PLATBY?
Změny u již existující objednávky nejsou možné, ale pokud nás kontaktujete včas, můžeme ji zrušit před zahájením zpracování. Po zrušení můžete snadno vytvořit novou objednávku s upravenými položkami. Mějte však na paměti, že kvůli rychlému zpracování objednávek nemůžeme zaručit, že zrušení bude možné.
CO SE STANE, KDYŽ NĚJAKÁ POLOŽKA V OBJEDNÁVCE NENÍ SKLADEM?
V případě, že některá položka není skladem, budeme Vás kontaktovat. Pokud jsme Vás nekontaktovali, obraťte se prosím na náš tým zákaznické podpory, který Vám rád pomůže.
JAK KOUPÍM DÁRKOVÝ POUKAZ?
Dárkovou kartu si snadno zakoupíte na našich webových stránkách výběrem požadované částky a přidáním do košíku. Jakmile přejdete k pokladně, dárková karta bude odeslána jako digitální soubor na e-mailovou adresu, kterou jste zadali. Měli byste ji obdržet během několika minut. Nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem, protože e-maily mohou občas skončit tam. Pokud ji neobdržíte, je možné, že e-mailová adresa byla zadána nesprávně. Kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory, který Vám rád pomůže.
JAK MOHU DAROVAT DÁRKOVÝ POUKAZ?
Dárkový poukaz je doručován elektronicky e-mailem. Po jeho obdržení můžete kód buď přeposlat elektronicky, nebo vytisknout fyzickou verzi poukazu pro obdarovaného.
KDE MOHU ZJISTIT ZŮSTATEK NA DÁRKOVÉM POUKAZU?
Zůstatek na dárkovém poukazu zjistíte, když přidáte produkt do košíku a zadáte kód poukazu.
MOHU SI NECHAT ZARÁMOVAT PLAKÁT PŘED JEHO DORUČENÍM?
Ano, pokud chcete mít plakáty zarámované, můžete si vybrat plakáty a rámy, které chcete, a přidat službu rámování k objednávce. Postaráme se o to, aby bylo vše perfektně zpracováno!
DORUČENÍ/EXPEDICE
ODKUD POSTER STORE ZASÍLÁ ZBOŽÍ?
Objednávky u Poster Store jsou odesílány z našeho distribučního centra v Boru, Česká republika, s využitím vybrané přepravní společnosti.
Plátna jsou odesílána z našeho skladu v Boru a doručována prostřednictvím DHL nebo UPS.
Personalizované plakáty jsou odesílány přímo od našeho dodavatele ve Švédsku prostřednictvím FedEx.
JAKÁ JE CENA DOPRAVY?
Pokud je celková hodnota Vašeho nákupu nižší než 1299 CZK, bude účtován poplatek za dopravu 129 CZK.
Pro nákupy v hodnotě 1299 CZK a více neúčtujeme žádné poplatky za dopravu.
JAK MOHU SLEDOVAT SVOU OBJEDNÁVKU?
Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s odkazem na sledování. Ujistěte se, že zkontrolujete i složku se spamem, protože e-maily mohou občas být omylem přesměrovány tam.
Chcete sledovat svou objednávku hned teď? Klikněte na níže uvedený odkaz a zadejte své číslo objednávky nebo sledovací číslo spolu s e-mailovou adresou, kterou jste použili při nákupu, abyste získali nejnovější informace. https://posterstore.cz/tracking/
Personalizované plakáty a plátna jsou vyráběny na zakázku a odesílány přímo ze skladu našeho dodavatele, což znamená, že pro tyto položky obdržíte samostatné odkazy na sledování.
NEOBDRŽEL(A) JSEM POTVRZENÍ O DODÁNÍ.
Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s odkazem na sledování. Ujistěte se, že zkontrolujete i složku se spamem, protože e-maily mohou občas být omylem přesměrovány tam. Pokud jej stále neobdržíte, je možné, že e-mailová adresa byla zadána nesprávně. Neváhejte nás kontaktovat zde a rádi Vám pomůžeme!
MOHU ZMĚNIT DODACÍ ADRESU PO ODESLÁNÍ BALÍKU?
Bohužel, nemůžeme změnit dodací adresu, jakmile balíček opustí náš sklad. Můžete kontaktovat náš tým zákaznické podpory, a my se pokusíme předat Vaši žádost kurýrovi. Avšak nemůžeme zaručit, že kurýr bude schopen změnu provést před doručením. Doporučujeme, abyste se také obrátili přímo na kurýra, abyste žádost urychlili.
JAK DLOUHO BUDE DODÁNÍ TRVAT?
Dodání obvykle trvá 1-3 pracovní dny. Děláme vše pro to, abychom Vaši objednávku zabalili co nejrychleji a odeslali z našeho distribučního centra v České republice. Vezměte prosím na vědomí, že zpracování může trvat až 1-2 další dny kvůli zpožděním u poskytovatele přepravních služeb nebo vysokému objemu objednávek ve skladu.
Které produkty mají delší dobu dodání?
Plátna a personalizované plakáty se vyrábějí na zakázku a odesílají přímo od našeho tiskového partnera. Doba dodání těchto položek může trvat až 1-4 pracovní dny.
Co se stane, když nebude možné doručení na mou adresu?
Vzhledem k aktuálnímu vysokému objemu balíčků u našich přepravních partnerů může nastat situace, kdy bude balíček přesměrován na nejbližší výdejní místo, pokud nebude možné doručení na Vaši adresu.
Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve stanoveném čase dodání, nejprve ověřte, že Vámi poskytnuté informace jsou správné. Pokud je vše správně a stále jste objednávku neobdrželi, kontaktujte náš tým zákaznické podpory do 30 pracovních dnů od provedení objednávky a rádi Vám pomůžeme.
PROČ SE NEZOBRAZUJE ŽÁDNÝ POHYB NA SLEDOVACÍM ODKAZU?
Jakmile je přepravní štítek vytištěn, může trvat 1–2 dny, než se aktualizuje sledování zásilky DHL. O víkendech to může trvat déle. Pokud se sledování zásilky neaktualizuje ani po 5 pracovních dnech, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom Vám mohli pomoci.
Personalizované plakáty a plátna jsou vyráběny na objednávku a odesílány přímo ze skladu našeho dodavatele. Pro tyto položky obdržíte samostatné odkazy pro sledování zásilky.
KDE MOHU SLEDOVAT SVÉ PRODUKTY NA ZAKÁZKU (PLÁTNA A PERSONALIZOVANÉ PLAKÁTY)?
Informace o sledování zásilky obdržíte přímo od přepravní společnosti, která je odpovědná za Vaše produkty na zakázku.
Personalizované plakáty: Tyto produkty jsou odesílány ze Švédska prostřednictvím FedExu; informace o sledování zásilky obdržíte přímo od FedExu.
Plátna: Ty jsou odesílána z České republiky prostřednictvím DHL.
PROČ BYL MŮJ PERSONALIZOVANÝ PLAKÁT/PLÁTNO DODÁNO NA MOJI ADRESU, KDYŽ JSEM VYBRAL(A) DODÁNÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO?
Jelikož produkty na zakázku jsou odesílány přímo od našeho dodavatele, možnost dodání, kterou si vyberete při dokončení objednávky, se na tyto položky nevztahuje. Tyto položky budou vždy doručeny na Vaši adresu. Pokud však přepravní společnost nebude moci doručit, mohou balíček doručit na nejbližší výdejní místo, o čemž budete informováni. Pokud jste neobdrželi e-mail nebo SMS, zkontrolujte složku se spamem nebo nás okamžitě kontaktujte, abychom se vyhnuli vrácení položek.
PROČ MŮJ PERSONALIZOVANÝ PLAKÁT/PLÁTNO NENÍ V BALÍKU?
Produkty na zakázku jsou odesílány přímo od našeho dodavatele, což znamená, že pro tyto položky obdržíte samostatný balíček. Měli byste obdržet informace o sledování od přepravní společnosti, která doručí Vaše produkty na zakázku. Pokud jste neobdrželi samostatné sledovací číslo, prosím, kontaktujte nás co nejdříve, abychom Vám mohli pomoci se sledováním a poskytnout informace o Vašem balíku.
SLEDOVÁNÍ UKAZUJE, ŽE MŮJ BALÍK BYL DODÁN, ALE JÁ JSEM HO NEOBDRŽEL(A).
Když sledování ukazuje, že Vaše objednávka byla doručena, ale vy jste ji neobdrželi, zkontrolujte prosím nejprve u svých sousedů, protože přepravní společnosti někdy nechávají balíčky u nich, aniž by Vás o tom informovaly. Pokud jste zkontrolovali u sousedů a balíček stále chybí, kontaktujte nás pro další pomoc.
CO SE STANE, KDYŽ NEPŘEVEZMU NEBO ODMÍTNU MŮJ BALÍK?
Pokud nám budou vráceny produkty, protože si zákazník nevyzvedl balíček nebo odmítl doručení, bude účtován poplatek 400 CZK. Tento poplatek pokrývá náklady na dopravu k Vám i zpět, stejně jako náklady na manipulaci a opětovné naskladnění.
Pro nevyzvednuté nebo odmítnuté produkty na zakázku (AI Art, personalizované položky, plátna), stejně jako pro produkty vrácené z důvodu nesprávných kontaktních údajů, si ponecháme 50% z celkové částky objednávky na pokrytí nákladů na výrobu, balení a dopravu.
MUSÍM PLATIT CLO?
Ne, nebudete odpovědní za žádné clo. Pokud Vám bylo účtováno clo, prosím, kontaktujte nás pro pomoc.
VRÁCENÍ/REKLAMACE
VRÁCENÍ
MŮŽU VRÁTIT OBJEDNÁVKU?
Když si objednáte u Posterstore.cz, vztahuje se na Vás naše 90denní politika vrácení zboží. To Vám umožňuje zrušit nákup tím, že nás kontaktujete do 90 dnů od obdržení Vaší objednávky.
Přečtěte si prosím následující informace, abyste zjistili, které položky lze vrátit:
Politika vrácení rámů: Rámy nelze vrátit, pokud byla odstraněna samolepicí plastová fólie, která slouží jako ochranná vrstva pro sklo. Pokud byla odstraněna pouze vnější nelepící plastová vrstva, můžete rám stále vrátit. Ujistěte se, že ochranná fólie je neporušená, aby bylo možné rám vrátit.
Služba rámování: Pokud chcete vrátit objednávku, která obsahuje službu rámování, mějte na paměti, že náklady na tuto službu nebudou vráceny, protože služba již byla provedena.
Personalizované umění: Upozorňujeme, že naše politika vrácení a výměny se nevztahuje na personalizované položky.
JE POPLATEK ZA VRÁCENÍ?
Poplatek za vrácení je 215 CZK.
MŮŽU VRÁTIT OBJEDNÁVKU, KTERÁ ZAHRNUJE SLUŽBU RÁMOVÁNÍ?
Ano. Upozorňujeme, že pokud se rozhodnete vrátit objednávku, která obsahuje službu rámování, náklady na tuto službu nebudou vráceny, protože služba již byla provedena.
JAK VRÁTIT OBJEDNÁVKU?
Pokud chcete vrátit objednávku, začněte kliknutím na následující odkaz pro zahájení vrácení. Tento krok umožní našemu skladu připravit se na Vaše vrácení.
Po registraci a poskytnutí požadovaných informací nás kontaktujte pro získání předplacené zpětné etikety, kterou Vám zašleme e-mailem.
Poznámka: Poplatek za zpětnou dopravu 215 CZK bude odečten z Vaší refundace.
Personalizované položky (Personalizované fotografie, plakáty a plátna): Upozorňujeme, že naše politika vrácení a výměny se nevztahuje na personalizované položky.
Sada pro koláž: Pro nárok na refundaci musí být sada pro koláž vrácena se všemi 20 tisky v původním balení.
MŮŽU VYMĚNIT OBJEDNÁVKU?
Pokud chcete vyměnit produkt za jiný, proces je podobný jako běžné vrácení. Jednoduše nám pošlete položku, kterou chcete vrátit, a my Vám vrátíme peníze. Poté si můžete objednat nový produkt prostřednictvím našeho e-shopu.
REKLAMACE
CO DĚLAT, KDYŽ OBDRŽÍM POŠKOZENÝ NEBO NESPRÁVNÝ PRODUKT?
Pokud obdržíte vadný nebo nesprávný produkt, zavazujeme se problém vyřešit co nejrychleji. Prosíme, zašlete následující informace kliknutím zde:
- E-mailová adresa použitá k objednávce
- Číslo objednávky
- Jméno zákazníka
- Číslo produktu
- Fotografie poškozeného nebo nesprávného produktu
- Fotografie balíku, pokud je to možné
- Číslo šarže (u rámů, lišt na obrázky nebo závěsů na plakáty)
Náš tým zákaznické podpory Vám co nejdříve odpoví.
Číslo šarže můžete najít na černé pečeti na zadní straně produktu nebo na etiketě produktu.
MUSÍM VRÁTIT POŠKOZENÝ PRODUKT, KTERÝ JSEM OBDRŽEL?
Prosím, kontaktujte náš tým zákaznické podpory pro pomoc při řešení poškozených produktů. Při kontaktování nezapomeňte zahrnout všechny požadované informace uvedené v otázce 'CO DĚLAT, KDYŽ OBDRŽÍM POŠKOZENÝ NEBO NESPRÁVNÝ PRODUKT'.
DOBA PRO PODÁNÍ REKLAMACE NA POŠKOZENÉ NEBO NESPRÁVNÉ PRODUKTY.
Máte 30 pracovních dnů na podání reklamace ohledně poškozených položek způsobených při přepravě nebo pokud jste obdrželi nesprávné produkty. Ujistěte se, že nás kontaktujete v tomto časovém rámci, aby byl Váš problém vyřešen co nejrychleji.
PLATBY/REFUNDACE
REFUNDACE
KDY OBDRŽÍM SVOU REFUNDACI?
Poster Store se snaží refundace zpracovávat co nejrychleji, obvykle do 14 dnů. V případě vrácení zboží musíme obdržet buď vrácenou objednávku, nebo důkaz o odeslání, než refundaci vydáme.
JAK OBDRŽÍM SVOU REFUNDACI?
Pokud jste při objednávce platili kartou, Vaše refundace bude zpracována zpět na stejnou kartu. Pro objednávky placené přes PayPal, prosím, kontaktujte jejich zákaznický servis pro další asistenci. Objednali jste si zboží během promo akce nebo použili slevový kód? Jakmile obdržíme Vaše vrácení, přepočítáme celkovou částku objednávky. Pokud podmínky promo akce nebo slevy nejsou splněny, odpovídající sleva bude odečtena z Vaší refundace.
PROČ JSEM NEOBDRŽEL(A) FAKTURU?
Náš systém automaticky neposílá faktury. Pokud si přejete obdržet svou fakturu, prosím, kontaktujte náš tým zákaznické podpory a rádi Vám pomůžeme. Mějte na paměti, že nemůžeme faktury upravit.
MOŽNOSTI PLATBY
MŮŽU PLATIT KARTOU?
Ano, akceptujeme Amex, Maestro, Visa a Mastercard.
NABÍZÍTE GOOGLE PAY?
Ano, nabízíme Google Pay jako možnost platby, kterou si můžete vybrat při dokončení objednávky.
NABÍZÍTE APPLE PAY?
Ano, akceptujeme Apple Pay jako možnost platby, kterou si můžete vybrat při dokončení objednávky.
MŮŽU PLATIT PŘES PAYPAL?
Ano, nabízíme PayPal jako metodu platby.
MŮŽU PLATIT NA FAKTURU?
Nenabízíme platbu na fakturu.
JAK PLATIT DÁRKOVOU KARTOU?
Chcete-li uplatnit dárkovou kartu nebo slevový kód, klikněte na 'Zadat dárkový kód/slevový kód' u pokladny.
PROČ BYLA MÁ PLATBA ODMÍTNUTA?
Pokud Vaše platba neproběhla správně, zkontrolujte prosím možnosti platby, které nabízíme, protože to může být důvod, proč byla platba odmítnuta. Pokud problém přetrvává, neváhejte nás kontaktovat pro pomoc. Jsme tu pro Vás!
V JAKÉ MĚNĚ PROBÍHAJÍ PLATBY?
Všechny objednávky na Posterstore.cz jsou účtovány v českých korunách.
NABÍDKY/SLEVY
PROČ SLEVA NEPLATÍ NA VŠECHNY PRODUKTY V MÉ OBJEDNÁVCE?
Ne všechny produkty jsou způsobilé pro slevy. Produkty, které obvykle na slevu neplatí, jsou mimo jiné:
- Personalizované plakáty
- Doporučení umělců
- Plátna
- Rámy
Dále mějte na paměti, že stávající kampaně a slevové kódy se často nedají kombinovat. Pokud máte jakékoli otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznické podpory, rádi Vám pomůžeme!
CO DĚLAT, KDYŽ JSEM ZAPOMNĚL ZADAT SVŮJ SLEVOVÝ KÓD?
Pokud jste zapomněli zadat svůj slevový kód, kontaktujte náš tým zákaznické podpory. Uděláme vše pro to, abychom Vám pomohli!
PROČ MŮJ SLEVOVÝ KÓD NEFUNGUJE?
Pokud Váš slevový kód nefunguje, prosím, zkontrolujte správnost zadání kódu. Také ověřte, zda kód nemá expirační dobu. Pokud vše vypadá správně a kód stále nefunguje, obraťte se na náš tým zákaznické podpory, rádi Vám pomůžeme!
OTÁZKY O PRODUKTECH
PLAKÁTY
JAKOU KVALITU PAPÍRU POUŽÍVÁTE?
Tiskneme naše plakáty na FSC certifikovaný papír o gramáži 200 g/m², matný a bez povrchové úpravy. Tento papír je odolný vůči stárnutí a zvolili jsme matný povrch bez odrazů, aby měl plakát prémiový vzhled bez oslnění.
Papír, který používáme, je vyráběn ve Švédsku. Papírna je certifikována FSC a PEFC. Buničina použita pro výrobu papíru je také certifikována FSC a PEFC. Tyto certifikace zajišťují, že stromy použité pro výrobu našich plakátů byly sklízeny v souladu se všemi zákony a předpisy, stejně jako v souladu s vysokými požadavky organizace FSC na sociální a environmentální udržitelnost.
JSOU RÁMY ZAHRNUTY PŘI NÁKUPU PLAKÁTŮ?
Ne, plakáty a rámy se prodávají samostatně.
JSOU BÍLÉ OKRAJE ZAHRNUTY V ROZMĚRU PLAKÁTU?
Ano, pokud je plakát zobrazen s bílým okrajem, tento okraj je součástí celkového rozměru plakátu, protože je vytištěn přímo na plakátu.
CO JSOU PERSONALIZOVANÉ TISKY?
Personalizované tisky jsou upravené tisky, které vytvoříte pomocí našich šablon pro personalizované tisky nebo nástroje pro osobní fotografie. Tyto tisky Vám umožňují zachovat a vystavit Vaše vzácné vzpomínky a umělecká díla v různých formátech.
JAK VYTVOŘIT PERSONALIZOVANÉ TISKY?
Pro vytvoření personalizovaného tisku pomocí našich předem navržených šablon jednoduše přejděte do kategorie personalizovaných tisků, vyberte si šablonu, která se Vám líbí, a upravte ji podle svých představ.
Pro vytvoření personalizované fotografie nahrajte svou vlastní fotografii nebo obrázek pomocí našeho nástroje pro personalizované fotografie a přizpůsobte ji podle svého přání.
Můžete také vytvořit personalizované plátno pomocí stejných kroků pro kteroukoli z výše uvedených možností, ať už se jedná o šablonu nebo vlastní fotografii.
JAKÉ ROZMĚRY JSOU K DISPOZICI PRO PLAKÁTY A PERSONALIZOVANÉ TISKY?
Nabízíme různé velikosti pro naše plakáty a personalizované tisky. K dispozici je seznam dostupných velikostí na stránkách každého produktu. Upozorňujeme, že pouze velikosti uvedené na našem webu jsou k dispozici; nenabízíme tisk na zakázku.
MŮŽU VIDĚT NÁHLED MÉHO PERSONALIZOVANÉHO TISKU PŘED OBJEDNÁNÍM?
Ano, můžete si před dokončením objednávky předem prohlédnout svůj personalizovaný tisk. Kvalitu plakátu můžete také zkontrolovat pomocí měřiče kvality na stránce produktu: zelená označuje vysokou kvalitu, oranžová a žlutá představují střední kvalitu a červená signalizuje nízkou kvalitu. Tato funkce Vám umožňuje upravit rozložení podle potřeby. Před dokončením objednávky se ujistěte, že jste vše pečlivě zkontrolovali!
JAK ODESÍLÁTE PERSONALIZOVANÉ TISKY?
Personalizované plakáty jsou odesílány prostřednictvím FedEx a obvykle trvá 3-6 pracovních dní, než jsou doručeny. Vždy jsou odesílány v samostatném balíčku od zbytku Vaší objednávky.
JSOU NĚJAKÁ OMEZENÍ PRO TYP FOTOGRAFIÍ, KTERÉ MŮŽU PERSONALIZOVAT?
Ačkoli se snažíme nabídnout tvůrčí svobodu, mohou existovat určité omezení, jako například autorsky chráněný materiál nebo nevhodný obsah. Pokud bude vytvořený tisk považován za nevhodný, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.
RÁMY
Z JAKÝCH MATERIÁLŮ JSOU NAŠE RÁMY VYROBENY?
Dubové rámy: Vyrobeny z masivního dubu, nabízejí přirozený a nadčasový vzhled.
Černé a bílé dřevěné rámy: Vyrobeny z žlutého topolu a natřeny pro elegantní, moderní vzhled.
Metalické rámy: Naše zlaté, stříbrné a měděné rámy jsou vyrobeny z odolného hliníku s lesklým povrchem, zatímco rámy Moebe jsou vyrobeny z práškově lakovaného hliníku pro matný vzhled.
Akrylové sklo: Všechny rámy jsou vybaveny lehkým a odolným akrylovým sklem, které poskytuje bezpečnou a dlouhotrvající alternativu k tradičnímu sklu.
JAK POVĚSÍM RÁMY?
Naše dřevěné rámy mají dva montážní háčky na zadní straně, což Vám umožní zvolit, zda chcete rám pověsit vertikálně nebo horizontálně. Metalické rámy lze pověsit přímo na kovový háček, který drží zadní část, což Vám dává flexibilitu vybrat orientaci, která nejlépe vyhovuje Vašemu prostoru. U rámů Moebe je rám zavěšen na gumovém pásku, který rám drží pohromadě. Mějte prosím na paměti, že různé materiály stěn mohou vyžadovat specifické montážní hardware.
JSOU RÁMY ZAHRNUTY PŘI NÁKUPU PLAKÁTŮ?
Ne, plakáty a rámy prodáváme samostatně.
PLÁTNA
Z ČEHO JE VYROBENÉ PLÁTNO?
Naše plátno je vyrobeno z odolné textilní směsi, která obsahuje 35 % bavlny a 65 % polyesteru, s tkaním 2 x 1. Rámy jsou vyrobeny z dřevěné dýhy z dubu, dostupné v přírodní a černé povrchové úpravě.
JSOU PLÁTNA DOSTUPNÁ VE VŠECH ROZMĚRECH?
Ne, plátna dostupná na našem webu nejsou k dispozici ve všech velikostech. To je z důvodu, že kvalita obrazu může být kompromitována u některých rozměrů. Nabízíme pouze velikosti, které zajišťují optimální kvalitu. Pro personalizovaná plátna věnujte pozornost měřiči kvality na našem webu. Zelený indikátor znamená vynikající kvalitu, červený indikátor naznačuje, že kvalita nemusí splňovat naše standardy.
JAK POVĚSÍM PLÁTNO?
Na zadní straně Vašeho plátna najdete malý otvor (přibližně 1,5 cm široký), který je určen pro zavěšení. Pro plátno o velikosti 100x140 cm budete potřebovat dva hřebíky, abyste zajistili správnou podporu.
MŮŽU VRÁTIT PERSONALIZOVANÉ PLÁTNO?
Ne, personalizovaná plátna jsou vyráběna na zakázku, a proto nejsou způsobilá pro vrácení. Nicméně, nepersonalizované plátno je možné vrátit.
ODKUD JSOU PLÁTNA ODESÍLÁNA?
Plátna jsou odesílána přímo od našeho dodavatele. Tyto položky jsou odesílány samostatně různými přepravními společnostmi, v závislosti na výběru dodavatele. Měli byste obdržet sledovací informace od přepravní společnosti, která Vám plátno doručí. Pokud jste neobdrželi samostatné sledovací číslo, prosím, kontaktujte nás co nejdříve, abychom Vám pomohli se sledováním a poskytli informace o vašem balíčku.
PŘÍSLUŠENSTVÍ
PASPARTA
Použití pasparty je snadný způsob, jak orámovat a zvýraznit Váš plakát, přidat eleganci a sofistikovanost do Vašeho interiéru. Parparta nejenže vytváří harmonický kontrast mezi plakátem a rámem, ale může také přinést výrazný kontrast, který zvedne celkový vzhled.
Naše čistě bílé a čistě černé pasparty jsou pečlivě navrženy tak, aby zachovaly přesnou barevnou věrnost, včetně jádra. Ať už preferujete čistý, jasný vzhled bílé nebo silný, dramatický dopad černé, naše pasparty jsou vyrobeny k dokonalosti. Papír použitý v paspartách perfektně ladí s našimi plakáty, což zajišťuje bezproblémový vzhled. Navíc, bezkyselinová kompozice zaručuje dlouhotrvající kvalitu bez ohrožení uměleckého díla.
Vyrobeno ve Švédsku, naše pasparty mají tloušťku 1,5 mm a jsou k dispozici v rozměrech dokonale vhodných pro naše rámy a plakáty. Každá stránka produktu poskytuje jasný návod na to, jaké rozměry rámu a plakátu se nejlépe hodí k paspertě. Obecně platí:
Velikost rámu = vnější rozměry pasparty.
Velikost plakátu = vnitřní otvor pasparty.
ZÁVĚS NA PLAKÁTY
Zobrazte své oblíbené tisky s elegancí pomocí našich prémiových závěsů na plakáty, dostupných v černé, bílé nebo dubové povrchové úpravě. Vyrobeno z masivního borového dřeva, tyto závěsy mají chytrý magnetický design, který bezpečně drží Váš plakát na místě bez poškození.
Ideální pro formáty na výšku i na šířku, naše závěsy na plakáty jsou k dispozici v různých velikostech, což je činí ideálními pro širokou škálu tisků. Každý závěs je doplněn páskem z umělé suedeny v odpovídající barvě, který přidává dotek sofistikovanosti do Vašeho interiéru.
Zvýrazněte svou nástěnnou dekoraci touto jednoduchou, ale stylovou alternativou tradičních rámů!
POLIČKA NA PLAKÁTY
Vystavte své umění a dekorace s elegancí pomocí našich všestranných poliček na plakáty, dostupných v dubové, bílé, černé a tmavě dubové barvě. Vyrobeno z odolného MDF dřeva, tyto poličky jsou ideální pro vytvoření stylového galeriového vzhledu ve Vašem domě.
Polička měří 70 cm, snadno se namontuje pomocí přiložených šroubů a hmoždinek. Předvrtané otvory zajišťují bezproblémovou instalaci. Pro delší poličku jednoduše umístěte více poliček vedle sebe pro bezproblémový vzhled.
Toto stylové řešení Vám umožní snadno osvěžit Vaše nástěnné umění, což Vám umožní měnit rámy a objekty bez nutnosti přidávat nové hřebíky. S maximální nosností 15 kg (v závislosti na materiálu stěny) jsou tyto poličky navrženy pro rámy a lehké předměty.
POPISOVAČ
Černý popisovač je určený pro psaní na plexisklo našich rámů. Ideální pro použití s rámovanými plánovacími plakáty pro organizování plánů a sledování cílů.
Inkoust lze snadno odstranit jemným mokrým hadříkem pro rychlé změny a úpravy.
Velikost hrotu: 0,7 mm
Doporučeno výhradně pro použití na rámech Poster Store pro optimální výkon.
MŮŽU POUŽÍT SVŮJ VLASTNÍ POPISOVAČ NA PLEXISKLE PRO TÝDENNÍ/MĚSÍČNÍ PLÁNOVAČ?
Ne, jediné popisovače vhodné pro naše plexisklo jsou ty, které nabízíme na našich stránkách. Pokud se rozhodnete použít jinou značku a inkoust se nesmaže, bohužel Vám nemůžeme poskytnout refundaci.
JAK POUŽÍVAT POPISOVAČ:
- Protřepejte pero: Před použitím popisovače ho dobře protřepejte s nasazeným víčkem, aby se inkoust uvnitř promíchal.
- Připravte pero: Odstraňte víčko a několikrát stiskněte hrot na kus papíru nebo tkaniny, dokud nezačne inkoust téct. Může to chvíli trvat.
- Začněte psát nebo kreslit: Použijte pero k psaní nebo kreslení na požadovaný povrch, jako jsou tabule, sklo nebo jiné neporézní materiály.
- Nechte uschnout: Nechte inkoust zcela uschnout, což obvykle trvá jen několik okamžiků.
- Čištění: Pro smazání nebo vyčištění povrchu použijte vlhký hadřík nebo suchou mazací gumu, podle materiálu povrchu.
- Správné uložení: Po použití důkladně zavřete víčko, abyste zabránili vyschnutí pera.
STOJAN NA PLAKÁTY
Zvýrazněte své tisky s našimi stylovými stojany na plakáty, dostupnými v kulatých (vysokých a nízkých) a obdélníkových tvarech. Vyrobeno z vysoce kvalitního MDF materiálu a natřeno v dubové, černé nebo tmavě dubové barvě, tyto stojany jsou ideální kombinací funkčnosti a designu.
Ideální pro tisky velikosti 13x18 cm nebo díla z našich kolážových sad, tyto všestranné stojany na plakáty přinášejí moderní dotek do každého stolu nebo police. Ať už stylizujete pracovní prostor, obývací pokoj nebo ložnici, nabízejí elegantní způsob, jak vystavit Vaše oblíbené umění.
KLIPY NA PLAKÁTY
Stylově zobrazte své plakáty a tisky pomocí našich kovových klipů, dostupných v černé, zlaté, stříbrné, bronzové a bílé barvě. Vyrobeno z vysoce kvalitní nerezové oceli s matným povrchem, tyto klipy nabízejí šik a minimalistické řešení pro zavěšení Vašich uměleckých děl.
Dostupné v malých a středních velikostech, klipy jsou ideální pro různé rozměry plakátů. Použijte jeden klip pro menší tisky nebo spárujte dva klipy pro bezpečné držení větších děl. Maximální otvor 14 mm zajišťuje pevný úchop, zatímco integrovaný otvor usnadňuje montáž na zeď.
HÁČKY NA OBRAZY
Naše bílé obrázkové háčky jsou praktickým řešením pro zavěšení rámovaných uměleckých tisků na stěny z cementu, dřeva nebo sádry. Navrženy pro snadné použití, háčky lze rychle nainstalovat pomocí kladiva, což usnadňuje vystavení Vašeho rámovaného umění.
Každý balíček obsahuje dva háčky, kompatibilní se všemi našimi rámy a plátny kromě větších velikostí 100x140 cm. Tyto háčky jsou navrženy tak, aby bezpečně držely rámy až do maximální hmotnosti 5 kg.
SLUŽBY RÁMOVÁNÍ
MOHU MÍT SVÉ TISKY DODANÉ JIŽ RÁMOVANÉ?
Ano! V Poster Store jsme rádi, že Vám můžeme nabídnout služby rámování. Vaše tisky rámujeme přímo ve vybraných rámech, takže stačí je jen vybalit. Voilà – můžete začít zdobit svůj prostor hned! Pokud potřebujete jakoukoli pomoc, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis nebo navštivte naši sekci Gallery Walls pro inspiraci.
JAKÁ JE CENA SLUŽBY?
Cena závisí na velikosti zakoupených produktů.
Velikosti od 13x18 do 21x30 cm: 279,95 CZK Velikosti od 30x40 do 70x100 cm: 429,95 CZK
Poznámka: Osobní plakáty a personalizované fototisky jsou vyloučeny z rámování, protože jsou vyráběny na zakázku a zasílány partnerskou tiskárnou.
MOHU VRÁTIT OBJEDNÁVKU, KTERÁ ZAHRNUJE SLUŽBU RÁMOVÁNÍ?
Samozřejmě. Pokud se rozhodnete vrátit objednávku, která zahrnuje službu rámování, mějte prosím na paměti, že cena za službu rámování nebude refundována, protože služba již byla dokončena.
PRŮVODCE RECYKLACÍ
Plakáty: Plakáty lze recyklovat jako papír, což umožňuje jejich využití při výrobě nového papíru až sedmkrát.
Plátna: Plátna lze recyklovat jako textilní materiál, z něhož lze vytvořit textilní vlákna nebo je použít jako spalovatelný odpad pro výrobu energie.
Dřevěné rámy: Jak rámeček, tak zadní deska lze recyklovat jako dřevo, které může být zpracováno na dřevěné štěpky pro biopaliva, což představuje ekologickou alternativu fosilních paliv.
Dřevěné doplňky: Tyto lze také recyklovat jako dřevo, které je možno přeměnit na dřevěné štěpky a použít jako biopalivo k omezení závislosti na fosilních palivech.
Kovové rámy: Kovový rám lze recyklovat na nové hliníkové produkty, přičemž se spotřebuje o 95 % méně energie než při výrobě nového hliníku. Zadní deska je recyklovatelná jako dřevo a může být opětovně použita jako biopalivo.
Plexisklo: Ačkoliv není recyklovatelné jako plast, plexisklo může být tříděno jako spalovatelný odpad a přeměněno na energii.
SPOLUPRÁCE/TISK
SPOLUPRÁCE
Pošlete prosím e-mail na adresu internationalmarketing@posterstore.com.
JAK FUNGUJE SPOLUPRÁCE PROSTŘEDNICTVÍM BASSADOR ZNAČKY?
Brandbassador je platforma pro budování značky, jejímž prostřednictvím se můžete stát ambasadorem značky pro Poster Store a získat odměny za obsah, který se rozhodnete sdílet se svými sledujícími. Abyste se stali Brandbassadorem Poster Store, musíte si zde vytvořit účet Brandbassador. Pokud budete schváleni jako jeden z našich Brandbasadorů, můžete začít plnit mise pro Poster Store. Na platformě najdete různé typy dostupných misí, na které se můžete přihlásit. Mise obvykle zahrnuje sdílení vašeho obsahu a získání odměny na oplátku.
KDY OZNAMUJEME, POKUD JE PŘIHLÁŠKA KONTROLOVÁNA?
Naším cílem je odpovědět na všechny žádosti do 3 pracovních dnů a budeme vás informovat, jakmile bude vaše žádost zkontrolována.
MÁTE NĚJAKÉ DOTAZY TÝKAJÍCÍ SE APLIKACE BRANDBASSADOR?
Vždy můžete najít odpovědi přímo v aplikaci Brandbassador, pokud máte s aplikací nějaké problémy nebo máte jakékoli další otázky týkající se Brandbassador. Můžete si také přečíst více o Brandbassador v jejich sekci FAQ. Máte-li další otázky týkající se spolupráce, kontaktujte nás prosím v centru zpráv Brandbassador.
UMĚLEC/FOTOGRAF
Pošlete prosím e-mail na adresu artist@posterstore.com.
PR/PRESS
Pošlete prosím e-mail na adresu pr@posterstore.com.
MALOOBCHODNÍCI/PRODEJCI
Rozhodli jsme se, že v tuto chvíli nebudeme spolupracovat s resellery, ale nabídneme to v budoucnu.